آموزش تصویری نحوه ذکر و نشان گذاری افراد در استوری های اینستاگرام
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

اینستاگرام از ویژگی ها و عملکردهای مختلفی برخوردار است. یکی چگونه در استوری اینستا شات کنیم از این ویژگی ها که از زمان معرفی آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، تاریخچه اینستاگرام است. این قسمت اینستاگرام همچنین دارای ویژگی ها و برنامه های مختلفی است که قبلاً در انزل وب در مورد آنها بحث کردیم. اما این بار در این مقاله به نحوه علامت گذاری افراد در استوری های اینستاگرام خواهیم پرداخت.


چگونه می توان یک صفحه تاریخچه را در اینستاگرام ثبت یا علامت گذاری کرد
چگونه می توان فردی را در Instagram Story Post تگ کرد

پیش از این ، انزل وب 9 روش برای حل مشکل استوری های اینستاگرام و همچنین آموزش استفاده و ساخت سوالات و پاسخ به استوری های اینستاگرام را آموزش داده است. در راستای محتوای مربوط به تاریخچه اینستاگرام ، این بار می خواهیم تصویر برچسب در تاریخ اینستاگرام را یاد بگیریم تا بتوانید از شخص مورد نظر خود در تاریخ نام ببرید.
چگونه تاریخچه اینستاگرام را نشانه گذاری کنیم
1- برای برچسب گذاری استوری در اینستاگرام ، ابتدا وارد حساب اینستاگرام خود شوید و روی علامت + کنار عکس پروفایل خود کلیک کنید تا وارد استوری شوید.
بعد از مشخص شدن فرد چه اتفاقی می افتد؟
ابتدا کاربری که نام بردید اعلانی را از اینستاگرام دریافت می کند تا از آن مطلع شود.
اگر این کاربر پس از برچسب گذاری در تاریخچه اینستاگرام شما را دنبال کرده باشد ، بخشی از سابقه شما در قالب یک پیام مستقیم به آنها نشان داده می شود. اما اگر او شما را دنبال نکرده است ، ابتدا باید پیامی که به او داده شده را تأیید کند تا بتواند داستان شما را ببیند.
تحت هیچ شرایطی این شخص نمی تواند این برچسب را از سابقه شما حذف کند. هرکسی این برچسب را ببیند می تواند با کلیک بر روی نمایه فرد برچسب خورده وارد شود. بنابراین مراقب باشید با این کار مزاحم کسی نشوید.
اگر می خواهید پست های سابقه خود را به اشتراک بگذارید ، می توانید یاد بگیرید که چگونه پست های تاریخچه اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.
چگونه تاریخچه اینستاگرام را ذکر کنم؟
آیا می خواهید بدانید که چگونه در تاریخ اینستاگرام ذکر کنید؟ در مقالات قبلی ، با مفهوم برچسب ها و ذکرها در اینستاگرام آشنا شدید. آیا می دانید از ذکر نام ها و برچسب های اینستاگرام برای چه زمانی استفاده می شود؟ حال می خواهیم روش دیگری برای ذکر در اینستاگرام به شما معرفی کنیم. این ویژگی در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می گیرد تا بتوانند دوستان خود یا هرکسی را که می خواهند در استوری های خود برچسب گذاری کنند. بعداً به شما یاد می دهیم که چگونه در استوری اینستاگرام خود آن را ذکر کنید.
نحوه ذکر در تاریخ اینستاگرام (عکس)
برچسب گذاری در تاریخ اینستاگرام چیست؟ ذکر سابقه اینستاگرام روشی برای ارائه حساب های دیگر فالوورها ، افزایش بازدید از استوری و افزایش فالوور است. نحوه برچسب گذاری افراد در یک تاریخچه در اینستاگرام مشابه برچسب گذاری یک پست در اینستاگرام است. سه روش برای برچسب گذاری استوری در اینستاگرام وجود دارد:

استوری ها را به صورت دستی در اینستاگرام برچسب گذاری کنید
پس از انتخاب عکس یا فیلم مورد نظر ، روی صفحه ضربه بزنید.
با وارد کردن نماد @ نام حساب @ را وارد کنید. سپس در انتهای صفحه از لیست پیشنهادی اینستاگرام حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
توجه: لطفا توجه داشته باشید که برای برچسب گذاری صحیح اینستاگرام ، پس از وارد کردن نام کاربری خود ، حساب مورد نظر خود را از لیست نشان داده شده در پایین صفحه انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: